Kontakt Job FAQ Julen 2024 – Service Levering Burd, aften levering Retur Retur portal Vilkår & betingelser Cookiepolitik Persondata Q&A – SALE

Q&A – SALE

Velkommen til vores Q&A omhandlende SALE.


Læs videre her for at få svar på de mest hyppige spørgsmål. Såfremt du ikke får svar på dit spørgsmål her, skal du ikke tøve med, at kontakte kundeservice på telefon. 33 32 01 39 (mandag – fredag kl. 10 – 15) og på mail. webshop@madsnorgaard.dk


Hvornår starter og slutter SALE?

SALE startede d. 26.12.24 og slutter cirka ultimo februar. Vi afholder SALE to gange om året. Tilmeld dig nyhedsbrevet her og få invitationer til SALE før alle andre.


Kan jeg kombinere rabatkoder med i forvejen nedsatte varer?

Rabatkoder kan som hovedregel ikke kombineres med i forvejen nedsatte varer. Læs altid vilkår og betingelser for den specifikke kampagne.


Hvordan kan jeg sikre mig, at den vare, jeg vil have, ikke bliver udsolgt?

Vi anbefaler, at du handler så tidligt som muligt i SALE perioden. Din kurv bliver ikke reserveret, så det er først ved gennemført køb, at du sikrer dig den ønskede vare. Vi tager dog altid forbehold for udsolgte varer, hvorom du vil blive kontaktet af os direkte efter du har placeret din ordre.


Hvor hurtigt kan jeg forvente at modtage min ordre?

I perioder med travlhed, såsom i julen og i forbindelse med SALE, kan der gå op til fem hverdage fra en ordre er afgivet til den sendes. Vi bestræber os altid på at få din ordre sendt hurtigst muligt og ønsker altid at informere dig om den aktuelle leveringstid når du handler hos os.


Hvad er returpolitikken for varer der har været på SALE?

Nedsatte varer kan returneres i henhold til vores standard returpolitik. Læs mere om vores returpolitik her


Kan jeg modtage en direkte ombytning eller returnere en vare købt på madsnorgaard.dk i jeres fysiske butikker?

Vi tilbyder desværre ikke direkte ombytninger. Du vil derfor skulle afgive en ny ordre på madsnorgaard.dk i din ønskede størrelse eller farve. Varer købt online på madsnorgaard.dk kan ikke returneres i vores fysiske butikker i Aarhus, København og Berlin.


Kommer udsolgte varer på lager igen i løbet af SALE perioden?

Du kan være heldig, at en vare, som har været udsolgt, kommer på lager igen. Hvis en vare er udsolgt, kan du tilmelde dig ‘Back in stock’-funktionen på din ønskede størrelse og farve direkte på produktsiden. Vi gemmer din mail i 90 dage og kontakter dig direkte, såfremt du skulle være heldig, at varen kommer på lager igen.


Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når din ordre er afsendt, modtager du et sporingsnummer på den angivne e-mail. Du kan bruge dette nummer til at spore din pakke på vores tilknyttede forsendelsespartners hjemmeside.

Kan jeg få en prisjustering, hvis jeg køber en vare, før SALE starter?

Vores prisjusteringspolitik er individuel, men tøv aldrig med at kontakte kundeservice for konkrete forespørgsler på telefon eller mail.

Jeg har set en nedsat vare i én af jeres egne fysiske butikker til en anden nedsat pris, end den der er angivet på madsnorgaard.dk, prismatcher i?

I løbet af SALE perioden vil der blive kommunikeret ‘Special SALE deals’ og du vil kunne opleve lokale SALE kampagner online på madsnorgaard.dk såvel som i vores fysiske butikker i København, Aarhus og Berlin. Udvælgelsen af de ekstraordinære gode tilbud og de dertil hørende nedsatte priser vil variere fra butik til butik og vi tilbyder ikke prismatch. Vi opfordrer til, at følge vores butikker på Instagram, da vi også gerne sender ordrer bestilt via Instagram – se oversigten over vores butikker her.