FAQ
Her finder du svar på de mest hyppige spørgsmål om levering og returnering. Hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål her, kan du tjekke menuen nederst på siden. Du er også altid velkommen til at kontakte kundeservice via telefon eller e-mail.
Levering
Hvornår kan jeg forvente, at min ordre kommer?
Vi behandler og sender ordrer indenfor vores normale åbningstider, mandag til fredag fra 08.00 til 16.00 (med undtagelse af de danske helligdage). Alle ordrer sendes i løbet af 1 - 3 hverdage, på nær Burd-ordrer, der leveres samme aften (eller som angivet ved bestilling). I travle perioder kan der forekomme længere behandlingstid.
Jeg har ikke nået at hente min ordre - hvad gør jeg?
Vi har som udgangspunkt ikke mulighed for at sende din pakke, hvis den er gået retur. Kontakt vores kundeservice for hjælp.
Returnering
Hvordan returnerer jeg?
Vi accepterer returneringer foretaget via vores returportal. Følg venligst den vedlagte vejledning fra din forsendelse.
Kan jeg lave en ombytning?
Hvis du ønsker at modtage en anden størrelse eller et andet produkt, skal du være opmærksom på, at vi ikke tilbyder direkte ombytning. Du bedes afgive en ny ordre på den vare, du ønsker.
Hvornår får jeg mine penge refunderet?
Når din returnering er godkendt, vil du modtage en besked om din returnering. Derefter sker refunderinger til den oprindelige bankkonto, der blev brugt til købet.
Kan jeg returnere min ordre i butikkerne?
Desværre kan vi ikke tilbyde returnering i vores fysiske butikker i København, Aarhus eller Berlin.
Jeg har en reklamation. Hvad gør jeg?
Hvis en vare er tilskadekommen under transport, har fabrikationsfejl eller andre mangler, der er opstået inden for 24 måneder, bedes du kontakte kundeservice via webshop@madsnorgaard.dk. Vedhæft venligst billeder af defekterne på produktet og beskriv defekten så detaljeret som muligt. Har du købt produktet i vores fysiske butikker i København, Aarhus eller Berlin eller via en af vores forhandlere, bedes du rette henvendelse hertil.